برای هیچکس

علاقمند به نویسندگی، ادبیات و فلسفه

برای هیچکس

علاقمند به نویسندگی، ادبیات و فلسفه

مشخصات بلاگ

قلم گاهی از تراوش ذهن می نویسد... گاهی از سرریز دل می نویسد. همه می گویند دل نوشته... اما من می گویم دیگری نویس... دیگری همان است که در ماست و باقی می ماند.

آخرین مطالب
  • ۰۱/۱۰/۲۸
    undo

ایران در سال 97

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ق.ظ
ایران از نظر امریکا (هرمنوتیک امریکایی) چپ و راست نداره، اصول گرا و اصلاح طلب و طیف چپ و راست نداره،نه قبل از انقلاب و نه بعد از انقلاب، ایران از نظر امریکا فرقی با عراق، افغانستان، سوریه یا عربستان و پاکستان نداره ایران از نظر امریکایی ها ایران خالیه .. بدون هیچ پسوند و پیشوندی. البته هم امریکا و هم اروپا می دونن که ایران هم مثل کشورهای همسایش منبع عظیمی از انرژی داره. بنابراین در عراق و عربستان و پاکستان و ایران امریکا همان سیاست قدیمی و کهنه ی تفرقه بینداز و حکومت کن و دنبال منافع خودت باش رو تبیین و تثبیت می کنه.
بنابراین خیلی تعجبی نداره که از برجام خارج بشه... خیلی عجیب نیست اگر تحریمهاش رو سخت تر و سخت تر کنه. ولی بیشتر از همه مردم متضرر میشن. 
سال 97 از نظر روابط بین الملل برای ایران سال پر افت و خیزی بود  دلار نواسانات زیادی داشت. و روی بازارهای ایران اثر گذاری های منفی زیادی داشت. 

  • مراد رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی