برای هیچکس

علاقمند به نویسندگی، ادبیات و فلسفه

برای هیچکس

علاقمند به نویسندگی، ادبیات و فلسفه

مشخصات بلاگ

قلم گاهی از تراوش ذهن می نویسد... گاهی از سرریز دل می نویسد. همه می گویند دل نوشته... اما من می گویم دیگری نویس... دیگری همان است که در ماست و باقی می ماند.

آخرین مطالب
  • ۰۱/۱۰/۲۸
    undo

جنگ

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ
بعید می دونم امریکا به ما حمله کنه، نه اینکه از روی احساسات مثل خیلی های دیگه بگم از ما می ترسه. آمریکا ترسی از ما نداره و اگر هم داره اونقدر نیست که عقب نشینی کنه ،من در تمام این سالها اخبار های خارجی و داخلی و دوست و دشمن رو رصد کردم. چیزی که به نظرم می رسه اینه که امریکا و روس اگر بر سر ایران به یک توافقی برسند جنگی صورت خواهد گرفت اما اون جنگ، جنگ با امریکا نیست، بلکه امریکا و روسیه بیشتر تمایل به این دارند که جنگ بین عربستان و ایران صورت بگیره. که در واقع این راهبرد اسراییلی هاست. و راهبرد چهار دهه اخیر انهاست... اسراییلی ها از طریق جنگ نرم اختلافات زیادی بین ایران و اعراب ایجاد کردند و در تمام این سالها که ایران بدنبال ایجاد دوستی و وحدت در عراق و لبنان و سوریه بود اسراییل به دنبال ایجاد فتنه بین اعراب سنی نشین و ایران شیعه بوده و هست.
شما در کانالهای تلگرامی و شبکه های اجتماعی چیزی را که زیاد خوانده اید و دیده اید همین است. بولد کردن فیروز ابولولو...یعقوب لیث صفار ؛بابک خرمدین و رشادتهای او در برابر اعراب و دیگر سرداران ایرانی ضد عرب .. و داستانهای دروغین و ساختگی در مورد صیغه کردن دختران ایرانی توسط عراقی ها و از ان طرف تجاوز مردان ایرانی در مسافرت های اربعین به زنهای عراقی... داستان تعطیلی سفارت عربستان در ایران .. حادثه تجاوز به پسران ایرانی در فرودگاه عربستان.... حادثه منا و کشته شدن ایرانی ها... داستان فروش و قاچاق دختران ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس... داستان ورود دین اسلام با زور شمشیر به ایران و اینکه اسلام شیعه تماما خرافه است... از طرفی داستان امام زاده پرستی و امام زاده سازی برای سنی های عربستان توسط ایرانی ها و صدها قصه ی دیگر که سر نخ همه ی این قصه ها در رژیم پست اسراییل است.حتی به جرات می توانم بگویم که انهدام نفت کش های امارت زیر سر اسراییل و یا کشور ثالثی که متحد با اسراییل است.
  • مراد رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی