برای هیچکس

علاقمند به نویسندگی، ادبیات و فلسفه

برای هیچکس

علاقمند به نویسندگی، ادبیات و فلسفه

مشخصات بلاگ

قلم گاهی از تراوش ذهن می نویسد... گاهی از سرریز دل می نویسد. همه می گویند دل نوشته... اما من می گویم دیگری نویس... دیگری همان است که در ماست و باقی می ماند.

آخرین مطالب
  • ۰۱/۱۰/۲۸
    undo

The time2

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴ ب.ظ

با اینکه در پست قبلی وبلاگم در خصوص مقایسه ی بین زمان در بعد مادی و زمان متافیزیکی مطالبی را عنوان کردم اما بعید می دانم کسی متوجه شده باشد که این مقایسه به چه شکلی هست... اما به هر حال چاره ای هم نیست.

توضیح در خصوص متافیزیک، یعنی تبدیل متافیزیک به فیزیک و این تقریبا امری محال است و به همان اندازه مشکل است که فیزیک را بخواهی به متافیزیک تبدیل کنی، برای مثال من یک تکه چوب در دست داشته باشم و بخواهم به دیگران بگویم این چوب وجود خارجی ندارد و یقینا بینندگان به احتمال زیاد به من می‌گویند که این دیوانه شده است. بنابراین انتظار ندارم که کسی متوجه منظورم شود. اما خوشبختانه در چند فیلم اشاراتی به جنس زمان متافیزیکی شده است از جمله فیلم inception و یا فیلم installer شما با دیدن این فیلمها تا حدودی متوجه زمان در بعد ذهن خواهید شد. 

  • مراد رهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی